Home

Jag och Tiff besökte Lisas butik Chapnlle i måndags, och vi köpte var sitt par skor (nu är man fattig som bara den :P).
Haha vi köpte likdana fast i olika färger, det händer för ofta :P. Vi köpte likdan tröja i London också xD Jag undrar om vi inte köpte likdana trosor på Victoria Secret också?!?! jag minns inte. Men mina är i alla fall super fina 😛

Haha hon la upp bilden på butikens instagram konto.

Photo 2012-12-19 18 52 01

Jag leker butiksägare medan hon var och handlade lunch. Jag hälsade på hennes kunder och allt, ska starta en butik för tusan haha
Photo 2012-12-17 15 23 55

Photo 2012-12-17 16 55 56

Dessa köpte vi, jag köpte svarta, och Tiff köpte mossgröna, fina med guldnitar ❤
back-studded-gold-metal-ankle-boots-black
http://www.chapnlle.com/en/shoes/1548-back-studded-gold-metal-ankle-boots-black.html

Jag tror jag är inne i skor period, jag har köpt 3 par nya skor under denna månad >_<
//S

Leave a Reply

