Home

20120805-223934.jpg
Sist jag var i Hong Kong köpte jag massa material till att göra Iphone Covers, men de har legat i en låda alldeles för länge, så bestämde mig för att göra en med de vita pärlorna. Resultat blev inte som jag hade velat.

20120805-223945.jpg
Överkonsumerar te på praktiken, har nog testat alla förutom deras Mint Grönt te, jag ogillar verkligen mint sak i saker och ting, speciellt te. Det är inte långt kvar tills min praktik är över, jobhunt all over again. Bleeeh

20120805-224250.jpg
Vattenmelon

20120805-224258.jpg
Polkapojkarnas Polkagriskokeri.

//S

Leave a Reply

