Home

Idag gick jag och köpte omega 3 kosttabletter för jag tyckte jag behövde det. Haha men jag har hört att det är bra för hjärtat, sänkning av blodfetter och blodtryck, hjärnans kapacitet förbättras (wie, kanske blir lite smartare haha mer kvicktänkt kanske?), ökar mängden serotonin (en må bra substans) i hjärnan som lindrar depressioner (är ser här någon mirakel grej eller?). Te har också omega 3.

20110917-092323.jpg

Men nog med all snack om omega 3, vad jag egentligen vill säga är att den här förpackningen till mina tabletter måste vara den fulaste jag har sett på länge. No Style at all! Snälla byt förpackning. När jag har beslutsångest brukar jag ta den med finast förpackning men den här innehöll mer omega 3 än den andra jag funderade på så jag var bara tvungen att ta den här.

Varför måste dessa tabletter eller kapslar vara så stora? Känns lite svårt att svälja de.

//S

Leave a Reply

