Home

Jag vet inte hur längesen det var jag ritade…om man inte räknar med att klottra på blocket under föreläsningarna, fast inte ens det gör jag längre då jag oftast sitter med datorn och strösurfar så fort det blir tråkigt.

Idag blev vi klara med grupparbetet! tack och lov, 1 av 4 grejer är ny avklarade av den resterande terminen, nu är det “bara” tentan nästa vecka och sen kan jag 100 % koncentrera mig på min feta B- och C-uppsats! Gosh, please help me!

Men idag blev jag inspirerad av Irina Vinniks illustrationer och bestämde mig för att sitta ner och rita lite för att rensa min hjärna lite, och resultatet blev denna bild, det är många element i bilden som liknar en bild som jag har speciellt tittat på.

Liten allmän tankeställare som jag hade precis efter middagen, Jag har märkt att jag inte längre kan hålla en konversation på kantonesiska utan att blanda in massa svenska ord. Det gick inte att prata en mening utan att blanda in svenska ord. Jag skäms. Måste genast ta upp kantonesiska TVB serier och tvinga bröderna att prata kinesiska med mig.

//S

 

8 thoughts on “Drawing inspired by Irina Vinnik

    • jag kommer nog uppdatera mest här nu, då blogger är så himla jobbig. men jag kommer typ uppdatera blogger med samma innehåll typ. haha men håll reda på den här bloggen istället från och med nu

Leave a Reply

