Home

Det är något med mig och puderdosor.

it’s something with me and powder boxes

Här är fyra olika puderdosor + en rougedosa, vad har dessa gemensamt?

Here are four different powderboxes, what do they have in common?

Deras öde att hamna i min hand är detta

What they have in common for having me as their owner…

De alla dör i slutändan! 3 av de dog i min väska, och en av de dog en morgon när jag tappade greppet om den, som konsekvens för min morgon trötthet….

They all die in the end! three of them died in my bag (what da hell) and I dropped one of them one fine morning, as a consequence of my morning tiredness (there is no such word, but anyway)

//S

2 thoughts on “The fate of my make-up

  1. Omg..att tappa en macdosa måste göra ooooooont…

    touch wood att det inte händer igen! Ha inte de i din väska om du inte har en bra o puffig necessär.

    • jaaa, men speciellt de dyrare dosorna, jag blir så irriterad på min själv, och när de förstörs i väskan ramlar de ut en massa i väskan = inte roligt

      haha men det är för att jag har små väskor så necessär får inte plats 😄

Leave a Reply

