Home

Igår öppnade de äntligen den mystiska delen av Kista som man inte har sett på länge, och fint var det minsann, och flera nya butiker har dykit upp ^^Dessutom var det 25% rabatt på en del grejer. Shoppaholic som jag är kunde jag såklart inte hålla mig när jag åkte dit idag. Visserligen var jag där igår  och köpte ingenting, jag har en tendens att inte köpa saker när jag är med folk. Jag shoppar bäst när jag är ensam. Men jag brann också av en del av studiebidraget, som dessvärre skulle ha gått till julklappar. Inga fler grejer för mig denna månad! This month is about give (and take perhaps) haha

Som vanligt köpte jag onödiga grejer som jag egentligen verkligen inte behöver.

Den här rosa koftan har jag letat som en galning efter i två veckor, men inte hittat rätt storlek, idag ringde mig kompis, snäll som hon var och sa att hon såg den i kista och frågade mig om jag ville lägga udan den, of course ville jag! Men nja,när jag provar den känns den väldig stor, så jag är osäker på om jag vill behålla den eller inte.

Jeansen är ursnygga från New Yorker, you can def. party with them. Det var faktiskt L som köpte de först igår, men det var typ jag som hittade de så, haha but de är HUR SKÖNA som helst. Love them already ❤

Skinvitals mask, skit bra, finns att köpa både i Åhlens och H&M som jag har sett. Lite dyrare i Åhlens dock. Men jag gillar verkligen den här masken. Tycker man ser skillnad redan dagen efter. Men man blir ju lite obsessed med den. Eftersom jag har problem hy tycker jag om att köpa T-purify ^__^

Turkos nagellack från H&M. Jag är lite seg med modet. Grejen är den att jag har velat köpa den skit länge, så länge som det har varit inne. Men nu är det ju typ ute. men jag gillar turkos, så jag köpte den ändå. Shoppa mood took over. 😄 Turkos är verkligen en av mina absolut favorit färger.

Jag är extremt tjejig av mig hehe, jag gillar rosetter och allt som är sött och gulligt 😄 som L sa i ett sms idag. ” du har verkligen en grej för söta saker” när jag berätta om min te sil (eller vad det heter ) (rosett hårspännen från H&M)

är den inte otrolig sööööt!!!!!!!! den var dock lite dyr, kostade 69 kr, 😄 haha L ba, en vanlig sån kostar typ 5 kr i IKEA 😄 hahaha köpte denna i butiken STCKHM. De har massa andra roliga saker. ^^

hade lite tråkigt, så ego bild 😄

Leave a Reply

