Home

Idag åkte jag och Col in Kista för att ställa oss i kö för att köpa H&Ms Jimmy Choo collection. Vi var där runt halv 9 och det var folk där som hade köat från 4 på morgonen >_> sure att jag skulle orka det för en sekund. haha Men det var starkt. Denna gång har H&M gjort upp regler om hur man ska ställa sig i kö och så. De 160 får ett färgband där de för en specifik tid för att komma in till Smycke och accessoar delen. Jag hamnade i gruppen som skulle komma in 11:45. Så om man inte ville köpa kläder, så kunde man lämna kön och komma tillbaka när det var dags för accessoarerna. Vilket var väldigt smart. Men när det väl var min tur fanns det inte mycket kvar, och folk var som galna. Jag var mest seg. Col sa det också. “Sally det fanns ‘det här och det där kvar’, men du var så seg.” Haha, Jag hittade de skorna jag ville ha fast i 38, jag har 37, fast jag kan ha 38 ibland. Sedan tog jag de leopard mönstrade skorna till Col. För hon var i gruppen efter mig, de som skulle komma in 12:00. Efter lunch bestämde vi dock att vi skulle åka in till stan och kolla om det fanns nått kvar där, då jag även ville ha gladiator klackarna och Col ville ha ballerina skorna. Men tack och lov gjorde vi det, visserligen köpte jag inte gladiator skorna då det inte fanns i min storlek, men de skorna jag köpte i kista fanns i 37! Så jag tog de och bestämde mig för att byta de och Col hittade även sina ballerina skor som hon i första hand ville ha! och det värsta var att vi var inne i stan vid 13 tiden och det fanns fortfarande hur mycket som helst kvar. Så egentligen behövde vi inte åka så tidigt och virra runt i Kista i 3 timmar. Utan vi kunde ha åkt in till stan och dessutom bara behövt stå i kö i ca 30 min! Så det kändes lite waste of time. Men Col va glad då leopard klackarna inte fanns i hennes storlek i kista. Men för mig var det ju lite onödigt >_>Men jag blev glad för mina skor i alla fall.

 

Vi åt i food court i kista i en spanskt (?) restaurang, och jag kunde inte uttala min maträtt “Queatillas”, vet inte ens om jag stavar rätt nu. Han som tog emot orderna rättade mitt uttal två gånger XD haha Men det var super gott i alla fall. Col tog någon tacos grej. Yummy

Leave a Reply

