Home

Idag när jag var på hem från stan satt jag och kikade i Panduros nya katalog. Bredvid mig satt det två killar som satt och småpratade lite och på något sätt kom de in i samtals ämnet “Facebook”. Den ena killen pratade om att han inte kollade på tv längre utan han sitter hellre inne på facebook.

då svarade den andra killen ” jag har inte ens facebook” och då frågade den andra om han var sugen på att skaffa. Då svarade killen med ett ganska rolig svar ( enligt mig) Han sa, “alltså du vet citat ” jag tänker, alltså finns jag” det känns mer som det är “jag har facebook, alltså finns jag nu för tiden” hahah jag satt där bredvid och småskrattade för mig själv.

Leave a Reply

