Home

Ååååh jag är super glad! I lördags träffade jag C, min koreanska väninna. För någon månad sedan berättade jag för henne om denna nagel stämpel som jag hade checkat in via Youtube. Då berättade hon för mig att hon hade en sådan! och att hon inte ville ha den, och sa att jag kunde få den av henne. Jag blev så klart jätte glad då, men tänkte att det nog aldrig kommer att bli av. Hon kommer glömma bort det innan hon åker och jag tänkte be L köpa en sån när hon ändå är i Korea. Men i lördags fick jag den i alla fall.

So this is how the nail stamp looks like. It’s super easy to use, and you can get all pretty nails really easy.

This is the flower art, I’ve tried 2 of them, and it’s so easy to use and turned out really pretty. I don’t want to show my nails right now, since it’s not that pretty XD i have to repolish them. ^___^

So i youtubed a video if you want to check how to do it. I just picked one radomly, but this just give you a feeling how easy it is.

Besides that i got alot of samples from Étude House, I can’t wait to test all those XD thanks C once again! ❤

 

För er andra som inte har sådan tur att ha en koreanskt vän, eller någon som ska åka dit. Så kan ni besöka den här sidan:

http://www.konadnailart.com/index.html

 

Leave a Reply

